Tuesday, October 8, 2013

lagi dan lagi dan lagi


petang ni tiba2 mud beta sangat bagos!
kenapakah?
sebab beta dpt makan sushi lagi.huakakakakakaka....
tadi xsmpat kua lunch keje belambak2 mcm tade ari esok je.
perot lapar makanya tadi mud agak mcm singa sikek.heh heh heh
lapar oiii dari pagi smpai pukol 3 xmakan *pekeje cemerlang kan aku? XD*
iskal tepon tnye kua lunch x..
ouhhh xbuleh encik ish.pariz aserap sudah lari xjejak tanah nih maraton buat keje.tsk2.
tau2 pukol 3 sengah tadi pintu bilik diketuk2.
aku dh tarek napas dah..dalam ati dh tensen tkot kak chah dtg bagitau ade mesorat esok.

bila pintu tebukak...
tadaaaaaaaaaaaaaa!!!!
encik mafia datang besama bungkusan plastik di tangan.
lepastu terus 'nah!' 
bungkusan pastik tu betol2 depan muka aku okee!!
xtau la lawak pesen ape dia buat.steres je pacik.wakakkaakka
pastu dengan gelojoh aku bukak pastik tuhh
terus aje, huwarghhhhhhh!!! sushi. XD
dengan cool blog peberet beta lagi..hahaha
beliau dh tahu sgt dh aku kalo pegi cool blog xmintak lain dah mesti sour plum. suka sangatttt!!

arini aku sopan sbb aku xmakan dulu aku amik gamba dulu nak letak dlm belog..
kalo makanan lain aku xteruja nak amik gamba
aku teruja kalo sushi aje.jadi kalo ko tgok aku post dua puluh juta kali pasal sushi dalam belog ni dgn gamba2 sekali, ko redho aje la ye..wkakakakakakaka
napsu tehadap sushi sudah tidak dapat dibendung..

cool blog perisa peberet beta ; sour plum!

abaikan aje meja aku yg beselerak mcm sarang tikus ye anak2 XD
 ko napak x wess kotak tisu bagai? siap dgn kalkulator?wakakakka
itu adalah muhammad hakim yang punya *buat suara mcm jin dlm cite p ramlee*

disebabkan meja aku xbest sbb tengah bz sume benda cmpak2 atas meja aje,makanya marilah kita beralih ke meja lain.
meja org buat meeting tp aku bantai makan kat situ.huakakakaka
suka ati aku la bilik aku XD

berikut adalah sushi2 yang telah selamat masuk kedalam perut pariz aserap;


beliau beli dekat tmpat sama yang aku beli aritu.hihik


jumpa pulak dia cari kedai tu.
tapi satu je kot kat situ kedai buluh yang jual sushi.
time kaseh encik ish! aishiteruuu~~ *tetibe sgt ckp jepon XD*
seb baek beli yang sedap2 kalo x sedap sape nak abeskan?hahaha
opkos la dia tau aku makan yg mane dh aku selalu paksa dia teman aku pegi beli sushi. kalo xikot nnt kang derhaka aku sumpah jadi batu.huakakakaka.
mesti dia dh tensen asik sushi aje manjang.

meh tengok sikek;


temaki. tapi aku buang timun dgn salad dulu sebelum makan.hee
merujuk perkara di atas *tetiba* yang ade kaler oren tu sedap!
tapi yang kaler ijau tu buat aku rasa mcm nak hembus asap kot idung.
dia letak dengan wasabi wess T____T
berangin aje rase dgn pedas2 sikek.tsk2
tp tetap abes ku telan jua.huakakakkakaka.

yang ini mcm beselah peberet pariz aserap ; tako!
terer la daniel iskal tau peberet kite *muka mintak lempang*


soy sauce jangan dilupa ye anak2.kalo x xde feel.hee
pastu ini pon sotong jugak tp aku xtau dia masak ape tapi sedap!
asalkan binatang itu adalah sotong mesti aku rasa sedap aje.hihik



ada lagi ;


aku xtau ape yg kuning tu sebenarnya.telur ikan ke? aku tau mkn je XD

lagi;


shrimp
dan lagi;


tuna. biasa2 je kot tp ditelan jugak :P

sekian saja menu kita pada ari ini ye anak2 pacik dah nak balik umah dh nak pukul 5..yahuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
lega dh pukol 5.tsk2
esok plak kite smbung stres kerja ye tuan2 dan puan2 sekelian alam semesta.
arini xbuleh sbb dh mkan sushi td kan? jadi xbleh stres *teori sndri*

dah la nak balik dah..kepala dh nak pecah.huhuhu
papaiiiiiii~

ilalliqo'.



marco^_^

 
 


 

No comments: