Friday, October 18, 2013

alergik


arini pariz aserap adalah sangat TERSEKSA!!!
hah amek kau siap urop besar biar nampak sikit penderitaan aku..huakakakakka
aku dah xtau nak buat cara mcm mane lg dengan kulit nih..sensitip tahap dewa semilanbelas XD
walopon pacik hot tp kulit pacik sgt sensitip ye anak2..
arini dia buat hal..astagaaa dia punya gatal2 tuh boleh buat aku gila tahuuu??
rasa mcm nak garu dengan pisau aje..wkakakakakakka
bongeknya pacik!

sebab gatal2?
sebab biasa aje kot tp kulit aku ni mengade
aku xboleh pakai  sembarangan shower gel atau sabun atau mandian atau ape aje la yg ko panggil yang sama waktu dengannya..
dari dulu sampai skang aku mmg xpakai laen..setia kehujung nyawa dengan detol XD
detol aje lah yang boleh..redho aje lah pacik..wahahahaha
pastu mlm td kan aku tido umah iskal..
biasanya kalo aku tido kat lain selaen umah aku mmg aku bawak mandian detol tuh..
tapi umah iskal aku xbawak la sbb biasanya dia mmg dh spare satu kat dlm bilik air dia tuh sbb dia tau aku xbleh pakai sabun lain
tapi pagi tadi aku mandi tgok xde..tnye dia xde sabun detol ke?
dia kate dh abis xingt nak beli laen pastu terus kelam kabut nak pegi beli..
tapiiiiii..
pukol 7 ade ke kedai bukak??huakakakakakaka
sian plak kat dia nak pegi cari pagi2 ari..
aku pon bantai aje la mane yg ade..

pagi tadi kan pegi kua bejimba2 berempat;aku iskal hakim haikal..
mula2 pagi2 tu oke aje so aku ingt dh ilang la alergik ni kan
tapi dh masok tgh ari...ya rabbiiiiii!!
xselesa oke..dia punya gatal tuh aku xtau la nak kate mcm mane
aku gosok2 aje la tmpt gatal tuh..xbuleh garu kalau garu nnt dia luka..
kulit sensitip yang sangat teruk!!
sampai tahap aku bukak jaket tinggal tanktop aje..
seksi tau pacik..auuwww!!muakakakakak
gasakla sebab beta sudah tidak tertahan lagi..wuwuuu
abes satu badan merah2..
siriyesli aku xsuka kalau kena mcm ni..
sbb tu aku sikit pon xbenapsu nak pakai mandian ke sabun ke yang wangi2 yang mcm korang pakai tuh..
bau detol pon detol la aku xkesah sebab teseksa gila oke bile alergik mnyerang*kesian kt diri sndri*
ini siriyess!!!ada haiwan dlm bahaya disana XD

disebabkan aku dh mcm org sawan td makanya tgh ari dlm pukul 1 sengah dh balik umah dh..tepaksa menghentikan ektibiti bepoya2..
drive kete pon xsenang smpai co driver kene tek ober.heh heh heh
makanya balik umah iskal dulu td.
masok dlm bilik terus bukak singlet bukak seluar..
pakai boxer aje okee!! xsenonoh gilaa
tapi mmg dh xtahan sgt dah..
pastu suh iskal bukak ekon kuat2 terus aje aku terjah katil..
baring aje mcm buaya yang kekenyangan..muakakakakaka
nak tido pon xboleh wess sbb kegtalan yang melanda tuh adalah sangat hebak..huhuhu

seb baek skang dh kurang rasa gatal tuh..kalo x ada yang baling laptop nih kat tingkat bawah..wkakakakakakka
detol pon dh beli td..dah mandi pon..
harapnya malam ni bleh la tido dgn aman makmur dan sejahtera..waaahhaha

sebelum pacik mengundur diri apakah pengajaran yang terdapat dalam cerita diatas ye adik2??
 - pengajaran yang terdapat di dalam cerita di atas ialah jangan sesekali lupa bawak sabun detol walau dimana anda berada.wakakakka


p/s : alergik + kegatalan = membuatkan pacik seksi arini..huakakakakakakka..



sekian time kaseh.

marco.

No comments: