Sunday, January 19, 2014

awkward


the most awkward thing in life adalah apabila pariz aserap menjejakkan kaki ke kepsi sorang diri tanpa daniel iskal. whahahahaha.
rasa pelek ye anak2 sebab selama ni mmg aku pegi dengan dia.
even kalo aku pegi bedua aje dgn muhammad hakim tnpa encik mafia pon aku rasa lain.
nampak x cemane dasatnya ketagihan beliau dekat kepsi?
iskal + kepsi = isi dengan kuku.
melampau gila perbandingan aku.wkakakakakakka

tadi aku pegi kepsi yang paling dekat dengan umah aku sebab aku nak tapau nak bawak balik dekat anak raja (baca: mafia) yang tengah beistirehat kat umah sbb dpt mc.hahahaha
biasanya mmg kepsi tu la yang kami selalu serang sebab dekat ngan umah kan.
tadi aku masok dlm kepsi beratur kejap je sbb xrmai org.
sampai kat depan kaunter tu aku dah blur dah nak beli ape? hahaha
sebab biasanya aku tunggu tepi aje, iskal la yang order sesedap rasa dia, nak itu nak ini, tambah yang tu plak, eh nih satu lagi.haa mcm tu ye anak2.
mmg dia bantai je sume mcm nak bawak balik satu kepsi tuh kat umah.wakakakkakaka
tugas aku?
lepas dia dh siap oder dan bepuas ati dgn oder beliau tuh, aku tunggu cashier sebut je la harga berapa2.
pastu bukak wallet, bayar! tu lah tugas utama aku.
huakakakakakakakakkakakaaka.

tapi tadi aku mcm blank gila nak oder yang mana. aku bantai je mane yang ade. gasak la pacik asalkan ade ayam tu kire boleh ah.
kalo dia komplen mmg aku sumbat je ayam2 tu dlm mulut dia.wkakakakakaka
pastu tengah2 aku tunggu oder aku siap ade sorang budak pompuan nih tegur,

dia : sorang je? mane lg sorang? biasanya berdua
aku : ouhh dia kt umah xbape sehat.
dia : patot la. selalunya dia yg order2 nih.
aku : haa tu la pasal.ni pon beli untuk dia la ni.hahaha

budak tu gelak2 je. mesti dalam ati dia 'penetik xdpt dibendung nih'
wkakakakakkakaka
ko nampak x wess cemane kerapnya kami pegi kat situ smpai budak tu pon bleh perasan? tsk2
dan aku tetap rasa awkward gila pegi kat situ sorang2 tanpa iskal.
tetibe aje emosi rasa sedeh aje. *xmasal kan?*
cepat2 aku kua kepsi pegi umah iskal. 
sampai sana terus hulur pastik kepsi tuh kat dia beserta pesanan penaja;
"cepat sehat."
mata dh mcm masok pasir aje. whahahahaha *boooo bajeitam laju2*
emosi aku bahaya oke. dia dtg tanpa diundang.tsk2
iskal blank gila, asik tnye apsal riz apsal riz. hahahaha

lain oiiii! lain okee! ko ape tahu XD
iskal,lepasni tanak pegi kepsi dah tapau2 dekat awk *tetibe sangat*
kalo nak makan kepsi jugak sila cepat2 sehat nnt kita pegi sama2.wahahaha
tugas pariz aserap bukak wallet aje bukan order2 ye ish.tu tugas awk.hee

mau kene tumbok nih kalo betol aku tanak tapau kat dia dh.wkakakakakaka.
walopon kurang upaya sikek2 tp pangai rasaksa xkurang wess.peratos dia menten.muakakakakkaka

dah nak kol 1 aku nak kua pegi amik anakanda techenta plak. dh la awal sengah jam kua opis arini. demi untuk ke kepsi.hahaha
org-tengah-mc, silalah makan ayam kepsi smpai kenyang, pariz aserap nak pegi amik muhammad hakim plak. nnt balik keje kita lepak lagi.


pukol 2 = mesorat. arghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! *hantok pale kat laptop laju2*


sekian time kaseh.


No comments: