Sunday, January 12, 2014

kompiden itu penting!


pukol 11 suku pagi tadi abis meeting aku singgah dekat pet shop sebab nak beli  pasir untuk letak dlm litterbox kucen2 aku tuh.
sampai kat kedai aku pegi tengok2 kucen2 yang ada dulu tawaf2 kedai 3 4 kali tengok2 nak beli ape lagi pastu baru amek pasir tuh pegi bayar.
dah keluar kedai tu nak masok dalam keta ada orang tegur ;

dia : eh ni kawan daniel kan?
aku : aah *angguk laju2*
dia : daniel buat ape skang?
aku : dia keje ngan ayah dia skang.
dia : ooo dah lama x lepak ngan dia dah keja rupanya.nanti kim salam dia ek?
aku : orait. tp nih yang kim salam ni name sape?
dia : bagitau dia mirul yang duk kat bengkel pak wahab kim salam.dia kenal la.

aku pon oke aje la lepas salam aku mintak diri nak balik opis.
sampai opis aku tepon iskal. besemngat waja pacik nak sampaikan salam kawan dia tadi.wkakakakakakaka

aku : tadi jumpa kawan ish kat kedai kucen.dia kim salam
iskal : waalaikumussalam. sape?
aku : mirul *kompiden bagitau nama*
iskal : mirul mane? 
aku : mirul yang duk kat bengkel pak wahab *aku ulang balik ayat kawan dia td*
iskal : yang mane satu ek?
aku :  mirul laa. ramai sgt ke kawan name mirul smpai xingt
iskal : bukan ramai la tp rasanya xde
aku : kalau xde xkan la dia kim salam td
iskal : dia salah org kot riz?
aku : xsalah dh la. dia suh kim salam kat ish,dia kate kim salam kat daniel.*kompiden yang amat!*

sampai sudah dia xingt mirul mane.aku plak yang tensen siap bagitau fizikal kawan dia bagai.wakakakkakakaka
siap marah kat dia lagi suh ingt baik2 sbb kawan dia kate kalo sebut mirul yang duk kat bengkel pak wahab tu dia kenal. tp apesal dia xkenal?
kompiden aku ulang  bnyak2 kali bengkel pak wahab tuh.
pak wahab kene bagi upah kat aku ni sbb dh pemeskan bengkel dia.wkakakakakaka.
iskal asik yang mane ek yang mane ek. last2 aku suh dia letak tepon je nnt balik karang je pikir. kalo duk pikir time tu mmg xjadi keje.hahahaha

lama sikek tuh lepas dia letak tepon, tepon aku bunyi plak.
tengok skrin name iskal. aku agak dia nak bagitau aku dia dh ingt dh kawan dia yang mane.
aku angkat dengar dia gelak2 lepastu terus aje, " hoiiii! ptot la orang pikir dr td xingt2 mirul mane, tu kawan haikal laaa! saket kepala haku duk pikir bengkel pak wahab" *gelak mcm syaiton yang direjam*

huakakakakakakakakakakaka.
bongeknyaaaa XD
mane aku tau tu kawan haikal.tsk2
bagi aku kalo orang sebut daniel mmg aku kate iskal la sebab org panggil dia daniel.jarang org panggil kal daniel.huhuhu
kompiden gile aku bgtau dia siap marah2 sbb stres dia xingt yang mana satu.wkakakakakka
amponkan pariz aserap ish wess. XD
tapi xpe aku xmalu *pakai topeng baje itam* wkakakakakkakakaka
kompiden itu penting ye anak2 yang dikasihi sekalian alam semesta.
kita kena kompiden barulah maju *la sgt*
wakkakakakakakaka
tumbok kang pacik nih!

lepas dh letak tepon baru aku tepikir, kalo kawan iskal xkan la aku xkenal kan?
tettttttttttttttt!!!
sah pacik nih mmg tertelan sabun buku ari ni.wahahahhaha

kesimpulannya, bengkel pak wahab jugak yang pemes.wkakakakakka

dah la nak balik dh, nak pegi amik dua beradik daniel perasan comel plak kat opis sana. dua2 ade kete tp aku jugak yang jd drebar dia.
hoiii dua beradik berkenaan, pariz aserap nak kenakan cas la plak sempena tahun baru nih.nak naik sila bayar.hahahahhaa

sekian terima kasih.


kompiden itu adalah hot! XD
pariz aserap.

 

No comments: