Friday, January 24, 2014

entri khas untuk muhammad hakim


ari ni  aku dapat rikues daripada anakanda terchenta
dia suruh tulis belog nih pakai tulesan kaler2
mcm dia balas surat2 kakak angkat dia.hahahaha
aku sebagai ayah yang sangat baik dan hot mestilah buat ape dia nak wess
ade sape2 nak muntah x?aku nak bg baldi nih.wkakakakaka
tapiii...dedi xtau nak tulis ape nih yang uitt.
dedi taram aje la hakim bace je nnt kalo xpaham sila skip2 je ek?hihik

arini anak dedi berarak untuk maulidur rasul kat sekolah.
semalam awal2 lagi dia besemangat waja bagitau aku esok kena pegang sepanduk.
kemain suka dia sebab dpt pegang sepanduk.kira mcm org penting la kan?hahaha
opkos la kena pakai baju melayu kan?
malam tadi aku ironman  la baju dia.sama smngat mcm yg nak berarak
aku awal2 bukak almari terus capai baju melayu dia kaler itam
dia tau dedi dia nih oberdos sikek dgn kaler itam jd dia xbape kesah pon
seb baek aku amek baju melayu,kalo aku pakaikan dia jubah cemane?
wkakakakakaka.bongeknya dedi.
ensem wess anak dedi pagi tadi pakai baju melayu+songkok+samping bagai
mcm nak raya dah je gaya dia.
elok mintak duit raya kt cekgu tadi baru best.wkakakakakaka
hot gila Muhammad hakim sama mcm dedi dia XD

beriya sangat berarak td, skang dh pensan pon sebab penat.hahahaha
tangan lenguh dia kate sebab sepanduk berat.
abislaa ade muscle anak dedi nnt.abeslaa abeslaa! XD
skang dah tidur pon lepas aku gosok2 picit2 tgn kaki dia.kesian anak dedi.
tu la besemangat waja sangat oper diri nak pegang sepanduk kan?
skang terimalah akibatnya.whahahahaha
seb baek esok cuti boleh la rehat2 kat umah.

aku mcm pecaya xpecaya je anakanda beta nih dah masok dajah 5.hee
rilek aje aku dukung dia kalo pegi mana2
tapi dia xkisah pon xde la dia kate jangan dukung ke ape dia layan je.
sayam dedi dh 11 taon ek? hihihi. dah besar la taon depan upsr dh.
lepastu masok pom 1. wahhh xsangkaaa2
belajar rajin2 tau kekalkan dpt nombor 1 dlm kelas barulah anak baje itam namenye.hahaha
I believe in u Muhammad hakim! chayok2!

dedi sayang Muhammad hakim sangat2.
whatever it takes, no matter what, u always have me
always!! remember that sayang!
dedi will always need u no matter what age I am.
u have made me laugh,proud,cry,smile,hugged me tight,seen me fall,cheered me up
u also kept me goin' strong and driven me crazy at times.
but, u are a promise from god that i'll have a friend forever :')

I may not be perfect but when I look at my son...
I know that I got something in my life perfectly right! ^_^
sayang, dedi loves u soooooooo much!
I really really really love u. :)
muahhhhhhhhhhhhhh!


[p/s: teringat dulu2 kat kc aku selalu buat tulisan kaler2 bila nak bg salam dengan jawab salam org.skang dh lupa terus dh kod warna dia.hahaha]


assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh ^_^



proud to be your daddy,
fariznil ashraff.

1 comment:

Nur Hafiza Rahsid said...

dedi buat laaa efek salji turun dari atas. salji mewakili bedak wangi2 dalam surat. ekekekke