Monday, January 13, 2014

emel


tadi aku bukak emel yahoo yang dah bekurun aku xbukak.
aku pon xingt dah bila last aku bukak emel tuh. aku selalu  bukak yahoo messenger je, emel aku xlayan pon.hahaha
kalau bukak emel pon skang ni aku bukak yang lagi satu. kiranya yang official(?) la untuk kerja aje tu pon sebab mmg satu keperluan kot.
kalo x mmg tade kuasa aku nak buat emel lain.hahahhaa
pacik adalah sangat pemalas nak bukak emel.tsk2
tadi tiba2 aku tingat nak bukak emel lama.seb baek paswed sama ngan ym jadi aku ingt la.wahahahahha

tengok kat mail, 11559 unread.huakakakakaakakaka
meset yang masok kot emel pasal komen pesbuk dulu pon aku xpenah bukak.
pesbuknya dah xde dh pon.hahahaha
teruknya pacik nih *geleng2 kepala*
aku tengok2 cek2 pastu nampak nama macik goku.
emel dia baru je lagi.8 aribulan baru nih.
seb baek wess aku tetibe nak bukak emel lame.kalo x?
mmg duk diam je la meset ko tuh kat inbox aku.wakakakkakaka
hoiii macik apesal ko tibe2 emel aku? mengigau ke?wahahahahha
ampon maap dipinta wess aku baru bukak tadi.
macik, ko tanya soalan yang ko dah tau jawapan dia wess.hehehe
nnt ko dh free ko ding2 aku kat sana oke?

pastu ade satu emel lagi aku xtau pompuan ke laki ke sape ke.
sbb aku xkenal dia pon xbagitau dia sape dia cuma tanya 'how to reach u, fariz ashraff'
aku pon xpaham dia nak reach mcm mane.wahahahahha
elok kang bebudak nih je yang kenakan aku. sume pangai keji2 nak buat mcm mane.wkakakakakakka
tapi aku kate kat dia kalo dia sudi add je la kat ym, emel pon dia dh tau kan.
sbb tu je satu2nya cara dia.pesbuk aku dh xde. benda lain lagi la kelaot.wkakakakakaka
xtau la dia add ke x.

kesimpulan dia, jangan hantar emel kat pacik dah ye anak2 sekalian alam. sebab kesian kat korang la aku nih tah bape taon sekali baru aku tingat nak bukak emel yahoo nih.wkakakakakakakaka.

sape2 yang sudi nk sembang ngan pariz aserap meh add ym pacik nak.
pacik ade ym je, pacik kan dh tua mmg ketinggalan zaman sikek bab2 teknologi nih.wkakakakakak.
ym = farizashraff@yahoo.com

 sekian time kaseh.

pihes : macik goku! ko jgn tnye soalan pelik2 wess nnt aku risau dgn tahap kesihatan ko.wakkakakakakak. haimiseyuu beri2 much macik.


beta yang hot *tadah pp awal2* XD
marco.


No comments: