Thursday, January 2, 2014

demam


dah 2 ari demam.
permulaan taon baru yang sangat best!!
walopon demam tapi pacik masih besemngat waja masok opis. 
kadang2 rasa macam nak koyak aje kertas2 fail2 atas meja.huakakakakaka.

dah la batuk boleh begegar satu opis tuh, idung tersumbat plak.tsk2
idung tesumbat paling 'heaven' wess sbb semua deria rasa/bau ilang.huhuhu
aku makan rasa ape pon aku xtau.wakakkakakaka
dah 2 ari makan bubur aje sbb tekak sakit nak telan nasi.
dokter kate tekak luka sbb batuk.aku pon rasa mcm tu sbb bila batuk je kua darah.
mabeles gila kottt.
sekali datang pakej terus dia bagi
suara ko tayah kate la mmg boleh jadi penyanyi rock.wakkakakakakakakak
campor dengan sengau siap sebab idung tesumbat.
jangan imejin wess huduh gile bunyinya.tsk2

badan aku panas.dokter pon kate suhu agak tinggi.
tapi apesal pacik rasa sejuk sampai menggigil?
pacik ade kat gunung eberest ke nak?hahahaha
malam tadi kelakar gila anak aku punya keje.
dia kate badan dedi panas pastu terus dia letak air dalam besen ke mangkuk tah aku xkenal.wakkakakaka
besen kecik kot.pastu dia amik tuala kecik tu satu celup dlm air tu.
dia lap badan aku boleh????
memang soleh sungguh anak dedi nih tapiiiii......
dedi menggigil mcm nak mati wesss.wkakakakakakakka
sejuk la muhammad hakim uitt.tsk2
tepinga2 je dia tgok aku menggigil.

arini seb baek xbnyak keje sgt boleh la rilek sikek.
dah la bising gile mmg denga aku je la yang batuk.
lepastu sokseksoksek idung tersumbat.duk dalam ekon plak tu.
memang benapas kot mulut je la gayanya.
sabo je la.
sempot pon dtg balik.
pendek cite mmg osem gile ah pemulaan taon baru pariz aserap.tsk2

aku nak cabut dah nih.nak tunggu lima sengah mcm lambat aje walopon lg bape minit je pon.hahaha
pacik balik dulu ye anak2.
sila la doakan pacik cepat sehat.
xlarat la lemau2 mcm ni.huhuhu


saya demam tp masih hot XD,
pariz aserap.



No comments: