Sunday, January 19, 2014

kenapakah?


tadi aku bgtau lepas aku hantar kepsi kat umah iskal aku nak pegi amek muhammad hakim kat sekolah kan?
dari jauh agi aku dh nampak lengang je kat kawasan sekolah dia.
apesal ek?
tade sorang pon budak2 kua kawasan sekolah.
aku heran jugak.
lepastu dh nk smpai tepi pagar tuh aku baru sedar sesuatu.

ARI INI ADALAH CUTI YE ANAK ANAKKKK!!!!
T___________T

arijadi sultan kedah!
ape teruk sangat pangai aku nih wess.
anak aku ade kat umah kotttt tengah berpoya2.wkakakakakkaka
aku aje yang bekerja siap ade mesorat bagai tadi seb baek kejap aje.sbb org tu dtg dr kl.
nak xnak kene buat jugak la ari ni.huhuhu 

pastu baru aku tingat pagi td sume org belom pegi keje masa aku nak pegi opis. ayah aku je yang siap2 nak pegi opis jugak.
aku tepon kal dia suh aku pegi dulu, dia xkate arini cuti okeee.
kesiannya diri pacik.huhuhuhu
xtau la wess ape aku pkir arini smpai dasat mcm ni sekali haa.
seb baek tade pak gad td kat pintu pagar sekolah.
kalau x mau dia gelak tegolek2 atas tanah tgok aku td.
wakkaakakkakakakaka.

pacik troma,nak.
abes mesorat terus balik umah laju2.
anak aku rilek je tgok tb dgn nenek dia.
aku xbgtau org pon aku pegi amik muhammad hakim kt sekolah td.
wkakakakakakakka

pening la mcm ni. kalo dr awal td aku tau ari ni cuti aku xpegi opis oii. aku lepak kat umah je. pegi mesorat dari umah aje.wuwuuu
sedih betul dengan keadaan diri sndri ari ni.hahahaha

sabo je la pacik.sape suruh ko tak tengok kalender betol2??? XD

 


No comments: