Saturday, January 18, 2014

young homie


bape taon lepas, 2011 kot zaman muda-mudi aku tgh syok berpesbuk lagi masa tuh, adek pompuan aku si farah tuh ade post satu lagu kat wall dia ke kat wall sape tah haikal ke iskal ke firdie tah.
dia post video audition xfactor sorang mamat nih.
pacik nih jenis xbape nak layan sgt realiti tb nih. xde napsu nak tgok.wakkakakaka
adik pompuan aku nih bila dh minat kat artis tuh kdg2 rase mcm nak sekeh jugak dia laju2.wkaakakkakaka
penetik ke ape name tah.
bila dia post tuh mula2 aku xtgok pon tp bila tgok budak2 nih duk komen2 aku klik la nak tgok.

oke! pacik suka. wakakakakakkaka
chris rene name dia. masa pegi audition tuh dia xnyanyi lagu orang tapi lagu yang dia buat sndri. aku suka gila lagu tuh.
pastu aku mcm suka sangat dengan karekter dia kot sebab dia sgt positip.
masa tuh dia baru kua rehab. ketagih dadah.
tp masa juri nak vote tuh dia dh janji dia nak stay clean.
skang pon aku bace2 org ckap2 dia still bersih.
tanak la ckap bnyak aku nak bgtau aku suka lagu young homie tuh je.hahahaha
lagu yang sangat positip. dia tulis lepas dia kua rehab.
masa final xfactor pon dia bawak lagu young homie ni jgak tp dh ejas sikek2 bg rancak. bnyak versi kot lagu nih tp sume version aku suka sbb lirik dia buat aku rasa best aje.


kalo ko tgok bideo ni ko tau la kot apsal aku suka dia.
aku suka bila dia kate 'there's always a chance and there's always a choice' pastu dia kate 'cos life is too precious to waste'.
dia sangat2 bermotivasi(?).aku suka org mcm ni kot. sangat positip.
dan sangat talented!
aku suka gile wess lagu nih.hahahaha
nih kira original song la sbb pendek aje dia pon xejas2 lagi.

lepas diubah2 sikek, inilah hasil dia.
still sedap didengar.
aku rasa lagu ni jd best sbb dia tulis lirik tu dr hati kot? *ye2 je aku*
nih bideo kat bawah nih yang official dia. aku suka tgok videoklip dia.
menarek la kot bg aku. anak dia ada skali masa yang ramai2 tuh yang dia riba pakai baju merah ke oren tah,
sangat suwitt.hihik



dengar la bape puloh juta kali pon, young homie tetap best bagi aku.hahahaha
very inspirational.
bak kate adek pompuan pacik, walopon chris rene  xmenang xfactor but he won in everybody's heart.
kemain agi parah atiqah mentang2 la dia minat.wkakakakaka

oke, meh la pacik bgtau  satu rahsia dekat anak2 sekalian alam nih.
aku dpt idea nak potong rmbut undercut tuh dari beliau nih la.wakakakkaka
masa tuh aku cri bideo dia yang lain yang dia nyanyi original song selain drp young homie tuh, pastuh aku jumpa bideo nih ;


aku tengok mcm best je kalo buat rmbut mcm tuh aku pon try la.
oke! pacik puas ati.wakakakakakaka
time kaseh chris rene.

sekian saja dari pacik.tetibe sgt aku pemeskan chris rene nih.
tapi aku suka lagu young homie!!
suka sangatttt!!!
tapi aku bukan peminat die hard fan dia.
aku peminat lagu dia je. dgn bakat dia kot.hee


sekian time kaseh.


marco.





No comments: