Tuesday, April 1, 2014

kau pergi jua~~~~



lagu ini saya tujukan khas buat adik sayam saya, firdie aserap yang dh pon terebam ke kl sebentar td sebelum belepas pulang ke Florence  mlm ni*feeling tuju lagu kot radio* XD
mcm sedih plak anta dia malam nih. tp aku xnanges tau.
sbb aku kan bajet hot.wakakakakakaka
tp xbape nak hot la sbb mata dh merah. booo!!!!
dia tnya aku "abg sedih ke nih fir nak balik sana?"
soalan beliau mmg stret tade belok2.hahahahaha
itulah firdie aserap. tade kias2 bagi beliau ye anak2.
aku senyum je pastu angguk2.
tau2 je dia dh hujan lebat dulu dari aku.
wakakakkakakaakakkakakakak.
dia nih kalo xbuat drama air mata kat epot bukan firdie aserap la name dia.
dari dulu mmg tu ektibiti wajib dia kalo nak bepisah kat epot.hahahaha
tp ngan aku je la.ngan org lain dia xnanges pon.
kejap lg kol 11 lebih dia terebam terus ke rom.benti kejap je pastu terus ke Florence.
skang dia kat kl dengan parah atiqah. parah dh tunggu dia td nak bawak pegi klia sbb dia turun kat lcct.
semoga selamat semuanya. semoga selamat sampai Florence nnt. ameen.


aku ade perancangan nak pegi sana tapi sebulan dua nih mmg xboleh la.
kerja belambak2 kat opis. kalo amik cuti kali nih mmg cuti poreber la rasanya.
wakkakakakakaakkaka
bnyak cantek muka aku asik nak cuti aje.
tp xpe dh xlame dh nak cuti summer. nnt fir balik lagi.
balik besama benado!! hoyehhh! rendu gile dekat beni.tsk2
sila la cepat masa berlalu.


skang kita lupakan dulu pasal cuti summer. nnt kang aku yg nanges sorang2 kat sini sbb nak pegi sane tp xdpt.hahahaha
burok oke parizaserap kalo perangai mcm tuh.
tadi anak aku dtg kat aku dengan muka seribu persoalan.
lepastu dia tnya aku "dedi, ankel dan tulis tangan kiri ke?"
aku : laaa. hakim xtau ke? dh 5 taon kenal dia xkan xtau? dia kidal la.
dia : hakim mane penah tgok dia menulis.
betol jugak tuh. dia tuh mmg dari sekolah malas menulis.
xdpt dibendung dah.wkakakakakakakakaka
tp tulisan dia cantik.mcm pompuan.
kalo nak banding ngan tulisan aku nih.....hmpjkfgjkfgfdjkw!!!
ko Nampak kan beza dia mcm mane kan?? huakakakakakakaakakka
aku tingat masa sekolah dulu masa form 5.
asal subjek biology je mesti cekgu suruh aku tuka tempat dengan iskal.
kelas aku meja dia letak 2-2.aku duk ngan iskal la kan.
dia suka duk tepi tingkap so aku bg je la dia duk kat tepi tingkap tuh.
bila kami menulis opkos la masing2 ngadap arah berbeza.
dia kidal so otometik dia ngadap arah kanan = ngadap tingkap
aku right handed so aku ngdap belah kiri.
cekgu bio kate xbest tgok kedudukan kami mcm tuh. aku pon xtau ape masalah cekgu tuh.wahahahahaha
dia suh aku tuka tempat dgn iskal.
bila menulis opkos la aku ngadap dia dia ngadap aku kan. tp siyes aku rasa kelakar gila. sbb orang lain dua-dua orang mesti ngadap arah yg sama tp aku ngan iskal?? tsk2.
kdg2 kalo angkat muka kebetulan aku tgok dia, dia tgok aku mesti kami gelak lepastu. awkward gila oke kedudukan kami.
tp subjek bio aje la mcm tuh.lepas cekgu tuh keluar kami tuka tempat duduk balik.
tp setiap kali subjek bio mmg aku ngan dia kene tuka tmpt duduk.
smpai tahap sebelum cekgu bio masuk je kami otometik reti sndri tukar tempat.wkakakakakakakaka
dasat gila cekgu tuh. tp aku suka biology. iskal xsuka dia kate boring.
tp masa pom 5 dia dh xponteng sgt dh. dh kurang sikek pangai syaiton dia.wahahaaahaha. tp dia terer fizik.
aku lebih prefer kimia dr fizik. tsk2. fizik xbest kot.
skang aku tau apsal aku xjadi engineer dan apesal iskal yang jd engineer.
obvious sangat.muakakakakakaka.
rendu zaman sekolah. T____T


nanti la aku nak buat entri pasal zaman pesekolahan aku plak.
xmasal sgt. ko ingt ko artis ke ape pacik? wakakakakkaka
tapi..... suka ati aku la ni kan belog aku XD


aku kan, stress betol la dgn laptop nih.
laptop aku nih ade darah omputih ke ape la?
asal aku taip2 aje mesti dia nak tuka2 ayat aku. aku xtau sape yg gatal tgn setting laptop nih.wahahahahaha
kalo kdg2 ko tgok aku tibe2 aje ade urop besar di pertengahan ayat tuh, ko paham2 sndri la. kdg2 typo. mnyampah tau pacik mcm nih.
bila aku taip sayang, dia suka ati aje tuka saying. kalo aku type datang dia pegi tuka dating. aku taep ankel dia pegi tuka ankle. mane xseteres pacik,nak. kalo taip pikir dia bantai piker. piker ape la??? wakakakakakaka
mmg main belasah aje laptop nih asal boleh je.
tp seb baek dia apply kt belog aje. kt ym tade plak mcm nih. kalo x lagi aku penim kepala.silap aribulan kang tgok2 lptop nih dh ade kt bawah dh kena cmpak dengan aku.huakakakakakakaka.


baiklah anak2. cukuplah pacik merapu untuk malam nih.
aku rasa nak tido la. ngantok plak rasanya.
penat sikek ari ni sbb asik bekejar aje pegi sana sini.
smpai lupa nak isi minyak kete. cuak aje aku.
siriyes la sepanjang aku bawak keta xpenah lagi minyak nih smpai keluar lampu kaler kuneng tuh.
biasanya bila dh kurang sikit dr separuh tuh mmg aku terus pegi isi.
tp xtau la cemana boleh xingt plak.tau2 je dh keluar kaler kuneng kt tmpt meter(?) dia tuh. dh la jalan jem. tsk2
seb baek xmati tgh jalan keta aku.wahahahahahha.


penat wesss.. izinkan beta beradu dulu.
esok dah rabu. lusa dh kames.he he he
lepas kames ari ape anak2??
JUMAAT!!!!! *senyum smpai telinga bila pikir ari jumaat lg 2 ari XD*


ahhh sudahhh! sudahhhh!!!
aku nak op dulu.
Muhammad hakim dh ajak tido dh.
dedi tido dulu ye anak2 sekalian alam semesta.
selamat malam. papaiiii!!


sekian terima kaseh.






dedi yang hot *str8 face XD*,
baje itam.













No comments: