Tuesday, April 8, 2014

aku dan masa

aku adalah sangat punctual!
wahh kompiden level yg sangat tinggi ayat aku mcm klcc aje tinggi dia.muakakakaka
but that's the fact.
sape2 yang kenal rapat dengan aku mereka akan tahu yang aku sgt2 menepati masa.
tadi aku ade discussion dengan sorang wakil dari sarekat perunding.
dia janji nak dtg opis aku pukol 9.
semalam dia kol aku tnye aku free x pagi nih sbb dia ade hal nak bincang.
aku tnya pukol berapa dia nak dtg?
lepastu dia tanya aku balik aku nak dia dtg kol bape?
aku kate pukol 10 boleh? pastu dia kata pukol 10 agak lambat la. dia nak pukol 9. aku kate oke je. so deal la pukol 9.

makanya pukol 9 pagi td aku dh tunggu dia kat dlm opis.
tp dia xmuncul2 oke.
aku jenis bila orang kata pukol 9 aku espek pukol 9 tuh dia dh smpai opis aku.
bukan pukol 9 baru nak msok dalam kete.
bukan pukol 9 baru nak keluar dr opis.
bukan pukol 9 masih atas jalan raya.
sebab kalo aku, bila aku janji pukol 9 nak jumpa dgn orang, 8 sengah tuh aku dh keluar dh. kalau jauh sikit tmpat dia, aku kuar awal lagi.
kdg2 kita xbleh elak jugak dgn jem, makanya kalau masih diatas jalan lagi masa tuh silala kol oke bagitau keadaan ko yang menyedihkan tuh. barulah org lain boleh paham. 

kdg2 aku agak tensen bila selalu sgt org xpunctual.
sudahnya dia dtg opis aku pukol 10 lebih.
aku suh ko dtg pukol 10 kate lambat la ape la.
naseb baek aku nih jenis boleh tunggu dengan sabar.
tp kalo dh sejam lebih mau berasap keteapi jugak telinga aku.wkakakakaka
aku boleh menunggu sampai 45 minit lamanya tanpa marah2 dan maki2 didalam hati. ouhh betapa baiknya ati aku *dush! muka sndri*
aku xsuka org tunggu aku. even lambat 5 menet pon aku rasa xsedap ati.
sbbtu aku xpaham mcm mane org lain riang ria ari raya aje buat org tertunggu2 smpai berjam2. korang masih dizaman jahiliyah nih. sadisnya hidup ini. wakakakakakkaka. suka ati aku je.
aku tade mud sgt nak diskas dengan dia td. but u have to be professional.Zzz!
tapi pegi mampos la dengan popesyenel.huakakakakakakkakakakaka.
pacik cuma insan biasa, nak. XD

even staf2 aku pon dh tau sgt perangai mengada aku nih.
bila aku dh tetapkan pukol2 berapa tuh. aku maksudkan sharp!
ni bukan mcm main2 pukol berapa datuk harimau tuh oke.
muakakakakakaka
lagi satu aku sangat2 xsuka bila orang ajak aku keluar ke pegi mana2 ke, lepastu bila aku tanya nak pegi pukol berapa?
-"kita pegi pagi la" ataupon "petang sikit"
bila aku tnye pukol berapa, aku mmg maksudkan pukol berapa.
bukan waktu bila2.
kalo ko nak pegi pagi, lepas subuh pon pagi, pukol 11 pon masih pagi. jadi sila bagitau waktu sebenar ye anak2.
dulu iskal selalu kate mcm nih la kat aku.
nak pegi pagi. aku kate kat dia "oke. lepas subuh siap" wakakakkakaka
bengang je dia.
skang dia dh insap dengan mendadak dh aku rasa XD

aku rasa bila masok bab nih aku mmg xdpt dibantu dh.
even kalo nak pegi mane2 pon aku amik kira semua benda.
sempat ke kalo keluar pukol sekian2? mcm mane kalo jem atas jalan tuh?
mcm mane kalo kat simpang empat tuh susah nak cross?
mcm mane kalo itu, mcm mane kalo ini.
dan kesudahannya aku akan keluar awal.wahahahahah
dan aku pon akan smpai awal sebab segala "mcm mane kalau" yang aku pikir tuh adalah tidak terjadi pon. huakakakakakakakakka.
sindrom down apekah ini??? aku pon kompius.

aku pon xtau apesal aku jadi sgt siriyes bila melibatkan masa.
aku rasa aku dpt pangai nih dr mak aku la.
sebab tu kami best!! *tade kaetan langsung* wakakakakakaka
aku suka bila aku keluar berdua je ngan beliau.
bila set nak pegi pukol 8 pagi, 7.45 tuh aku dh turun bawah tgok dia dh siap dh nak bekpes. pukol 8 kami dh masok dlm kete. hee
aku xkesah sgt kalo benda xpenting. kalo nak pegi jalan2 ke ape ke aku boleh je tunggu 2 3 jam.
tp kalo pasal kerjaku di kantor, nggak sama sekali ya pak.
hamik kau terus menurun bahasa sinetron.wkakakaakakakak

pacik sangatlah beharap semoga anak2 paham dengan perangai pacik ni ye.
nak buat mcm mane kan? bak kate pepatah, masa itu emas! *la sgt*
muakakakakakakakaka.
aku rasa aku dh kena op la.
waktu balik kerja semakin menghampiri kita.wkakakakakaka
makanya pacik mintak diri dulu ye anak2 sekalian alam semesta dan buana.
zaSsss~

sekian terima kaseh.


bajeitam.

No comments: