Monday, April 7, 2014

reunion

sabtu lepas aku ade reunion.
nak tau x kami buat kat mane anak2?
belakang studio iskal! wakakakakakakakakaka
sebab kat situ luas lagipon budak2 nih tanak buat tempat yang ramai orang.
nak privasi katenya.
makanya encik mafia offer buat belakang studio dia.
naseb baek jugak buat kat situ sebab ramai hoii yang dtg.
yang xdtg 6 orang je sbb xboleh balik kampung.
ramai yg dtg dengan pemeli sbb mostly kawan2 aku dh kawen semuanya dah ade anak pon.
jadi ko bayang sndri la cemane suasana dia.
aku dah feel mcm hari keluarga yg opis aku buat aritu je gaye dia.wkakakakakaka.
meriah yg hamat. mcm nak raye pon ye *xmasal*

presiden untuk majlis reunion nih adelah bekas ketua kelas aku, hamka.
aku ingtkan masa sekolah aje dia nih ketua, skang dh naik pangkat jadi presiden plak. mmg seorang leader yg hebak la beliau.wahahahhahaha
ko gila kuasa ke ape wess? bagi org lain la plak jd ketua.wkakakakakakakaka
ampon wess aku begurau je.
tp dia ni bagos la.besungguh aje nak buat event nih.
dia pegi angkot tempat bakar2 yg nak buat bbq tuh letak dlm keta dia.
seb baek dia pakai hilux. kalo x aku rasa dia bantai letak atas bumbung keta aje. janji sampai.wakakakakakkaka
aku suka nama dia nih. xtau apesal tp mmg dr dulu aku suka nama hamka.semat!
kalo ade anak laki lagi sorang aku nak letak name hamka la.hahaha
tetiba sangat aku nih.

happening gila la suasana dia.dah lame xjumpa kan.
bukan senang nak jumpa mcm nih.
ramai yang duk luar kedah la. aku je yg setia dengan jalan sultanah terchenta nih.wakakakkakaka
bila dah jumpa mmg bising la lagi2 pompuan.
budak2 pompuan kelas aku semua dah kawen. tade sorang pon yang single.wahaahahahhaha
hebak korang tau XD

macam biasa la soalan pemes untuk aku dan jugak budak2 lain yang belom kawen, "hang bila lagi?"
aku : ko xnampak ke aku dh ade anak nih? XD
mane yang tau tuh tau la tp ramai yg xtau pasal anak aku nih makanya meke ingt aku dh kawen.wahahahahaha
lepastu yus tanya aku "betol ke anak hang nih.tipu la. ni mesti adik hang nih kan?
ouh lihatlah duniaa!! pacik masih muda remaja rupanya.wkakakakaka
dia siap tnye hakim, "nih abg awak kan?" *smbil tunjuk aku*
muhammad hakim geleng2, "dedi la"
tekejut je dia lepastu ape lagi terus la mngadap aku tnye bila aku kawen.
minah nih kepoh oke. dalam kelas dulu mmg suara dia je la yang selalu kedengaran smpai cekgu tnye dia xpenat ke becakap?wakakakakkaka
yus : weh hang kawen xjemput aku pon.
aku : *garu2 kepala*
yus : hang kawen bila?
aku : masa pom 4.

huakakakakakakakaka. bengang je dia kena tipu.
mestila ramai org tekejut sbb anak aku yang paling tua kat situ.
dajah 5 dah wess anak org lain baru 5 6 taon yang paling besar.wahahahahaha
nak buat mcm mane aku kan spesel kes.hee

aku rasa orang yang paling hepi dengan reunion tuh adalah daniel iskal
mau xnya wes ade ayam bakar kan?
aku xtau dia makan bnyak mane sbb dia asik pegi amik2 aje letak dlm pinggan.
tolong bakar MALAS!!! wahahhahaha
diam aje dia dok makan tepi aku smpai budak2 nih tegur sejak bila dia jadi pendiam.wakakakakakakka
tu bukan pendiam oke tu namenya khusyuk! sila jgn kacau beliau.
korang xtau lagi perangai dia bila ngadap ayam wess.
dia sopan tau bila dapat ayam mcm pompuan melayu terakhir sopan dia.
tapi korang jgn risau bila ayam dh abes dia akan jadi normal balik XD
ampon ish.

aku rasa budak2 nih lebih berminat nak tau iskal buat ape skang.
aku rasa kalo aku jd mereka pon aku pon mcm tu jgak.
gengster tegar sekolah kot.wakakakakakaka
plak tu cekgu penah kate dlm kelas yang dia nih tade mase depan.
semua org asik tnye aku daniel keje ape skang? daniel buat ape skang? daniel itu daniel ini.
ish, sila bayar oke khidmat pariz aserap mnjawab soalan mereka2 itu.
ingt aku PA dia ke ape hah?? XD
paling xbleh blah ade jugak soalan "dia gengster lagi ke skang?"
aku : ape kate ko tnye soalan tu sndri kat dia. kalo dia xtumbok muka ko maknanya dia dh xgengster la tu.
huakakakakakakakakak.
soalan mcm ape je.

lepastu ade sorang budak kelas aku nih name dia fauzi tp org panggil dia andy lau.huakakakakakakakaka
bongek gila kan perangai dulu2.
masa sekolah dulu2 mmg pemes la main gelar2kan org. kdg2 kelakar gila nama gelaran masing2.
si andy lau nih dapat gelaran mcm tuh sbb rambut dia kot.
aku xbape ingt dah tp rasanya sbb rambut la. dia belah tepi rambut sama mcm andy lau dlm cita ape tah.
terus aje budak2 nih panggil dia andy lau.
tu belom masok part ikan lolong lagi.wakakakakakaka
gila okee budak2 kelas aku nih.ade sorang budak pompuan kelas aku nih mata dia besar, jd budak2 nih panggil dia ikan lolong sbb mata dia XD
kdg2 panggil uji rashid. huakakakakakakakakaka

pastu si andy lau palsu nih dtg kat iskal. aku dengar je dia ckap2.

andy lau : aritu aku nmpak hang kt kepsi dgn fari tp xsmpt tegur sbb jauh.
iskal  : la ye ke? awat xpanggil? kepsi kt mane? *smbil makan ayam*
andy lau : kat as mall. dua kali weh aku jumpa hang.hari isnin sekali lepastu hari rabu sekali. hang buat ape kt situ?

iskal benti kejap makan ayam lepastu pandang dia, " im hunting elephant" lepastu dia sambung makan balik.
huakakakakakakakakaka
muka xde perasaan langsung.aku dah gelak2 dah kat tepi nih.
adoiyaiii. ko tnye iskal soalan cepumas sangat mmg mndapat la jawapan paling hebat di alam semesta.wakakakakaka
tp si andy lau tu pon gelak2 jugak lepastu.
ko baru jumpa dua kali kot kira xheran lagi la wess.
sebab dia nih 5 kali seminggu dia pegi kepsi.wahahaha
aku tengok dia makan ayam aritu pon aku dh rasa kenyang tp dia rilek je lepas satu dia amik lg satu.
malam sebelum reunion tuh dia dh bagitau aku awal2 dah kalo esok xde ayam, balik reunion tuh dia nk ajak aku pegi kepsi.wkakakakakakka
awal gila plan. tsk2

makanan aritu mmg bnyak mcm ko nak pegi jual kat bazar ramadan XD
ade spageti ade laksa ada mee kari ada bihun goreng ade kuih2 ade mcm2 la.
terima kaseh daun keladi untuk semua orang yang masak2 sediakan makanan bnyak2. rajen gila maseng2.
aku harap next reunion semua 28 orang dpt dtg.
tenkiu korang espesili encik presiden a.k.a bekas ketua kelas aku, hamka.
gigih oke beliau balik kampung lepas subuh.seb baek dr perlis aje. tenkiu am. jasamu dikenang.hee

aku puas ati dengan reunion kali nih kalau nak banding dgn yg sebelum nih.
xtau apesal. sbb yg nih ramai orang kot.
lepastu suka tengok anak2 kawan aku yg comel2 semua. geram! hahaha
aku suka tgok bila semua dh bekeluarga lepastu tingat balik zaman sekolah dulu sorang2 pangai mcm ape je tp skang dh ade pemeli sndri.hihiks
hepi dapat jumpa balik member2 lepas dh hampir sepuluh taon xjumpa.
hepi dapat makan banyak.wahahaha.sedap2 plak tuh
maka yang mana satu diantara nikmat2 tuhan kamu yang kamu hendak dustakan? :)

dah nak pukol 1 aku nak pegi keluar amik muhammad hakim plak lepastu nak lunch. laparrr......
oleh itu sebelum aku betukar menjadi rasaksa ijau baiklah aku op dulu.

sekian terima kaseh.


saya lapar tp masih hot XD,
bajeitam.

No comments: