Wednesday, April 16, 2014

"there you go again"

ari ni aku adalah TENSEN!!!!
minggu nih aku mmg bz yang hamat. bnyak kerja nak kena siapkan.
semua nak akhir bulan nih.
bnyak lagi wess bulan lain dalam taon nih apesal semua bulan nih?tsk2
aku xtensen sgt kalo melibatkan unit aku je ataupon kompeni ni je tp bila dh involve orang luar... *sigh*
siriyes la aku xtau orang lain buat kerja mcm mane.
dah last minit baru nak apdet. nak tukar itu la ini la.
padahal dari awal tahun aku bagitau kalau ade ape2 nak ubah ade plan lain ke bagitau awal2.
buat mesorat bape puloh kali dh pon. ayat same je yang aku keluarkan bila mesorat nak selesai. 'kalau ade ape2 perubahan tolong inform awal2'
ko ingt aku tgh besajak ke ape time tuh?
mentang2 aku muda dari korang, korang buli aku ke ape nih hah??
T______T *nanges sorang2 bawah meja*

makanya bila aku terlalu tensen melampau dengan kerja, aku jadi  malas nak becakap.
ni mmg penyakit aku yang xdapat dirawat.
xtau la wess apesal. mud nak becakap aku akan turun mendadak sampai tahap 0.
time mcm ni xpayahla tnye aku dua kali atau tanya aku soalan yg ko dh tau jawapan dia.
siriyesli aku xkan jawab.

oleh kerana penyakit yang tidak dapat dirawat nih makanya aku begaduh LAGI dengan iskal *sigh*
"there u go again" <------ ayat dia la nih =.='
ish, it's not like i'm mad at u or i dun like u or watever u tink it is. it's just i dun feel like talking for this moment.
u shud've known me better, ish.
bear with me 
arghhh! it's really driving me nuts.
there's a million things running through my head right now,i tink it's gonna explode.
and still i have to finish everything before the end of this month.T_T
*mental breakdown*
oh embulen sila la turun dari langit.huhu

tired to death!
working is not easy. AT ALL!! seriously. i m goin crazy.
but i've to prove to my parents that everything they've done to me is worth more than that.
so......
fariznil ashraff fighting!!
*collapse* XD


p/s :daniel ishqal, i'm sorry. =.='



totally mental breakdown,
parizaserap.

No comments: