Thursday, April 17, 2014

kamis datang lagi XD

ari ni ari kamis makanya esok ari ape anak2?
mestila ari jumaat!!! *senyum smpai telinga*
walopon aku adalah bz teramat sangat bulan nih tp ari jumaat wajibul ghunnah untuk pacik bersoka ria.muahahahaha.
kalo sabtu siang masih boleh riang ria tp bila dah malam...Zzz~~
wakakakkakakaka.
apesal cuti tiap2 minggu dua ari je? 
aku tingat masa aku duk uia zaman dolu2, cuti 3 ari ye anak2.
jumaat sabtu ahad.
ari jumaat mmg aku tade kelas. kalo ade pon kelas gnti.
begumbira sangat hidup aku kat uia dulu.hee

nanti balik keja aku dh plan nak pegi beli roti boy nak bawak balik umah.
sebab kucen aku mengidam.huakakakakaka
ko gile ke ape pacik, kucen aku sume jantan kot cemane nak mngidam wess.
tp boy suka sangat roti boy. aku baru tahu.
eh? mmg la boy suka sbb roti boy.wakakakakkaka. bongeknya parizaserap =.='
malam tadi aku keluar kejap pegi bank lepastu ontheway balik aku  singgah pegi beli roti boy nih.
aku dah makan dh separuh masa tgh drive. xsabar2 nak tunggu smpai umah.wahahahaha
lepastu bila smpai umah boy dh tunggu depan pintu pastu dia ikot je aku duk kat ruang tamu. dia ngadap aku tp mane aku tau dia nak jugak roti tuh.
aku suap kat dlm mulut aku je la.hahaha
pastu bila aku nak suap lg skali dia tarek tgn aku terus aje dia ngap roti tuh.
aku ingt kucen adalah karnivor wess tp rupanya aku lebih karnivor dari kucen.huakakakakakkakakaka.
tp roti tuh tinggal sikit je sbb aku dh makan dlm keta.
kesian boy smpai dia bantai jilat pastik roti okee!! kebulur sangat gayenya.wahahahahaha
jari aku pon dia jilat smpai panjat atas bahu wess sbb nak jilat pp aku.
perangai apekah ini boy? mcm dedi xbagi makan seminggu kan?
tp dedi xtau boy suka roti tuh. esok2 dedi beli dua ek? boy satu dedi satu.hee

aku xtau la apesal kucen2 aku sume perangai pelik2.
ke mmg kucen pangai mcm tu wess?
dulu joe. skang boy dengan yugi plak.
yugi lagi parah. pantang tengok tembikai. suka sangat
dia makan wess tembikai.
aku pon dah keliru skang nih. kucen nih karnivor ke omnivor sebenarnya?
ke vegetarian?
huakakakakkakakakakakakakka
perangai mental breakdown dah datang dah. XD
gasaklah asalkan korang hepi dedi pon hepi.
esok2 dedi bagi bihun sup plak tgok cemane gaye nnt.wkakakakakakakka
sudah2 lah merapu parizaserap.tsk2

aku xsabar nak balik umah nih.wuwuuu
ikotkan ati aku dh nak cabut tp xboleh sbb kena tunggu org dtg nak baiki paip kat opis nih sbb pam ade problem ape tah.
pukol 5 kalo dia xdtg aku cabut la.
perasaan keluar dari opis pada ari kames adalah sangat heaven ye tuan2 dan puan2.
sama feeling mcm ko lepas exam spm. merdeka! haa mcm tu la rase dia.
tp aku merdeka sehari setengah aje la sbb malam ahad tuh mud tensen dh dtg balik.wakkakakakakakka

esok dh ade plan.
iskal ajak aku teman dia pegi skatepark.
nak buat kambek ke ape wess??wakakakakkaka
gasakla dia aku ikot je. nnt kang kalo kate xboleh main kang ade yang gaduh lg makanya aku layankan je la.
tp kalo esok ngadu sakit sana sakit sini mmg aku lanyak aje dia nih.
dh gatal sangat kan nak main.
huakakakakakakaka *gelak syaiton* 
tu pon ade ati lagi nak juin kompetisen.
aku pon xtau la dia tgh menurun ke sawan ke ape time tuh
ke hilang ingatan sbb keje bnyak sgt kot? wkakakakakkaa 

haikal ajak aku tgok wayang midnight esok.
dia xsedar ke aku dh ade anak?
ni lagi sorang hilang ingatan.wkakakakakaka
teruk sangat ke ape keje korang wess smpai mcm ni sekali gayanya?
tp aku tanak la midnight makanya dia kate lepas isyak.
kalo pasal wayang mmg xbleh lari dr dia.dia akan pujuk smpai org lain setuju.
mmg kaki wayang tegar.tsk2
memandangkan parah atiqah balik esok makanya marilah semua orang kita paw daniel haikal.wakakakkakakakakak
kami mmg suka tgok wayang ramai2.
sbb tu kami best! *kaetan???*

aku rasa aku dh bolehla nak op skang pon.
dah bersedia nak keluar dari opis.wkakakakakaka
drama sangat ko pacik. mcm duduk dlm penjara aje gayanya.
tp aku dh nak balik dah. nak pegi amik adik beradik daniel plak nanti.
pastu pegi beli roti boy.hihik.

dan yang paling penting lg utama, selamat bercuti untuk diri sendiri. XD

sekian terima kasih.


saya yang hot,
bajeitam. *peace*

No comments: