Friday, April 25, 2014

kesukaan baru :)

tadi aku sembang ngan member aku, si lin kat ym.
sempat lagi dia ym padahal dia tengah buat kek untuk besdei ayah dia ari nih.
dah masok 25 april kan? kiranya ari ni la ari jadi ayah dia.hahaha
lepastu tetiba dia esaited gila bagitau aku dia tgh dengar satu lagu nih. dia kata best.
aku tnya la lagu ape? dia kate lagu jepon.
memandangkan aku mmg tgh bosan tahap rimau dalam zoo masa tuh aku pon dengar la lagu tuh.
ouhh! terjatuh chenta plak.wakakakakakaka
sedap wess lagu dia xtipu.
mula2 aku dengar sorang2 je lepastu tetiba iskal dtg tnya aku "lagu apa tu tadi?"
aku : ntah.lagu jepon. jangkit lin la nih dia bgtau td lagu nih.
iskal : eh cuba pasang lagi skali.

wahahahahahahaha. tetiba dari Terengganu bejangkit smpai jalan sultanah.
aku jarang okeee! suka lagu sama2 iskal. taste masing2 mmg sangat berbeda ya pak. tp lagu jepon nih buat kami khusyuk dengar bnyak2 kali ulang2.hahaha.
kelakar aje rasanya.

lagu yang aku maksudkan adalah dari band yang bernama ONE OK ROCK. aku xtau apesal name kumpulan dia mcm tuh XD
tajuk lagu dia WHEREVER YOU ARE.
arghhhh!!! suara vokalis dia sedap gila kot.
sedap la bagi aku. sore dia serak (?) ke x? aku pon xtau.
tapi bila denga dia jerit rasa macam......ahhh leganya!
lagi2 part dia jerit sebut 'futari ni....' dengan 'wherever you are' part last skali tuh. aku plak yg rasa lega.
haa smpai mcm tuh okee.wakakakakakakakaka
parah dah aku nih.
aku suka sangat2 suara penyanyi dia nih. sumpah suka!

dari tadi asik ulang2 lagu nih aje. iskal diam aje.
kalo x dia mesti bising kalo aku ulang lagu sama yang dia xsuka dengar.hahaha
semuanya sebab lin! lin besalah. waakakakakakaka
tapi lagu ni best. sekali dengar sesuai gila kalo buat lagu tema untuk citer anime. xtau la kot2 mmg lagu nih lagu tema untuk anime.
aku adalah sangat xtau pasal japones2 nih.hahahaa

parizaserap suka sangat denga sampai ulang xtau bape puluh juta kali dh nih.wakakakakakaka
terima kaseh lin. jasamu dikenang XD

inilah lagu yang beta maksudkan.
sapa2 yg rasa xbest sila diam oke. jgn derhaka!wakakakakakaakaka.
terimalah, 'one ok rock - wherever you are'



best wess xtipu.wuwuuu.
semua orang dalam umah nih redho je la kalo asik denga lagu nih tiap2 ari nnt.
tau2 nnt kang anak aku tetibe cakap jepon.wakakakakakakakka


dah abes merapu makanya marilah kita tido bejemaah ye anak2.
mcm biasa la Muhammad hakim dengan Daniel iskal kt sebelah nih dah smpai aprika dh haa.
aku je yang masih kat epot xtau nak melancong kt mane nih nnt.huakakakakaka.
oberdos ko pacik. lempang kang!
aku tido dulu. papaiii.


sekian terima kasih.






saya yang sangat hot, *muka xbesalah*
parizaserap.

3 comments:

IamNobody said...

wherever you are i always make u smile, wherever u are i'm always by your side.. whatever u say kimi wo omou kimochi.. i promise u forever right now.. :)

baje itam said...

shinu made, stay with me :D

IamNobody said...

wo yuanyi ^_~