Saturday, April 19, 2014

chanda chamke


tetiba sangat malam nih layan industan.wahahahaaha
lagu kat atas ni kalo sape2 reti nyanyi dari awal smpai abes mmg hebak la sbb aku reti xsmpai sebares pon.wakakakakakakaka
chanda chamke cham cham ...................  terus diam membisu.wahahahaha
siriyes aku xreti.
lagu nih lagu peberet firdie aserap sepanjang masa ke ape name tah.
rajen aje dia hapal lagu nih. aku mmg serender awal2 dh sbb tuh hapal xsmpai sebares pon.wkakakakaakkaka.
dulu masa aku kat itali lagi dia baru dpt tau lagu nih.
lepastu ape lagi mmg menggila la chanda chamke nih smpai Gabriel dengan beni sekali terjebak dengan industan nih.
gigih aje meke nak ikot nyanyi tp mmg kelaot.huakakakakaka
aku la yang kena tadah telinga dengar mereka bertiga tuh hapal lagu nih.

bila balik mesia fir sebar baires chanda chamke nih kt haikal plak.
dan malam nih aku adalah kena dengar chanda chamke nih sebab Daniel haikal ye tuan2 dan puan2.
ape kena tah budak nih malam nih asik ulang2 lagu nih.
sabar je la aku.
aku anggap dia nak lepas perasaan la sbb esok dh ari ahad.wkakakakakakaka
gigih gila ulang part yg laju2 tuh tp tetap salah kal oit.
sila la behenti.tsk2
tapi aku suka tgok mata kajol.mata dia cantek.

makanya malam nih marilah kita layan industan semua orang *xikhlas*
wakakakakakakaka
aku lebih rela layan haikal nih tengok cite merlin dua puloh nam juta kali ulang2 daripada layan industan.wuwuuuu
merlin tuh best bepuluh2 juta kali ganda dari industan ye haikal.
aku xbape suka sangat kot industan tp kalo mohabbatein aku layan.huakakakakakaka
jiwang karat seh parizaserap!
tp aku suka mohabbatein. sape2 persoalkan kenapa aku suka cita tuh aku saman dia tujuh puluh dua juta pound sterling XD
hebak sangat ko pacik smpai pound sterling bagai.
tp aku lebih suka layan cite cina dr industan.
tapi cite cina yang kungfu2 la.
industan bnyak part begolek2 bepeluk2. aku xbleh tgok scene mcm tuh sbb aku bawah umo lagi.huakakakakaka
ade sape2 nak tumbok aku? *oper diri dgn seikhlas ati XD*
sungguh la wess aku xboleh pegi sgt dengan industan.
tapi mohabbatein aku suka.hee
tapi lagu kat atas nih aku suka la dengar.nak ikot xreti dengar aje la yang mampu.wkaakkakakaka
lagipon budak dlm bideo kt atas nih comel sangat.

walopon kami2 nih xbape layan sangat Bollywood nih tapi kami ade lagu peberet masing2 okee. wkakakakakakaka
xboleh blah!
meh aku list sikek lagu peberet kami.
gigih gila kan aku?
without further ado inilah dia lagu industan peberet kami.
memandangkan aku xtgok sgt industan makanya lagu peberet aku haruslah daripada cite mohabbatein.hahahaha
tp aku xtau tajuk dia ape.tsk2
aku suka lagu yang paling last dlm cite tuh masa dia tgh nyanyi2+nari2 rmai2 kat atas jalan lepastu pengetua dia dtg dengan kete pastu semua orang diam.
lepastuh sahrukhan tiba2 dtg dr mane tah dia balun mcm gendang tuh pastuh nyanyi.
haaa lagu yg sahrukhan nyanyi tuh la yg aku suka. tp aku xtau tajuk ape.hahaha.

lagu peberet parah atiqah dengan Daniel haikal adalah dari cerita yang sama, hum saath saath hain.
kemain lagi aku ingt tajuk cite nih kan?
tp hakikatnya aku google ye anak2 sbb aku xtau.huakakakakakakakakaka.
kal suka lagu yang dia nyanyi ABC dalam van kunen yang ramai2 tuh.
tp lagu industan semua nyanyi ramai2 mane ade sikek2. dia bantai satu lori terus kot.wakakakakakakaka.
parah atiqah suka lagu "mhare hiwda mein naache mor" yang dia duduk atas gajah tuh.
aku xsuka lagu tuh sbb aku meremang gila tgok salman khan.huakakakakakakaka
lagu nih la yg parah atiqah selalu nyanyi 'thak taiya taiya' smpai aku rasa nak tekup mulut dia.wakakakakakkaka

eh aku dah tau dah lagu peberet aku tajuk ape sbb aku cari kat utube tadi.wahahaha.sedih gila bunyi.
tajuk dia "duniya mein kitni hain nafratein"
kemain lagi panjang tajuk lagu
lagu peberet mafia jalan sultanah adalah dari cite dhoom 2. tajuk dia "dhoom again"
iskal pon same mcm aku jugak xbape layan industan.
bagi aku industan tuh romance dia xbest kot. kalo dh begolek atas rumput tuh xtau bape puluh kali pusing2 baru dia benti.wkakakakakakakaka
makanya kami xberminat.
lagu peberet firdie aserap adalah bideo yang kat atas tu la. chanda chamke.
smpai semua orang dari jalan sultanah smpai la Florence sana dh bejangkit.
semua pakat nak hapal. aku rasa kalo sape2 dpt hapal lagu nih mesti dia rasa mcm arghhh! heavennya rasa akhirnya dpt jugak.
haa mcm tu la kot.
yang pasti aku givap dgn lagu tuh.wakakakakakakakka

motip aku bagitau ko pasal lagu peberet kami nih????
tade motip dan tujuan langsung.muakakakakakaka
tapi suka ati aku la nak tulis ape nih belog aku.
tetiba sangat aje. dah la tadi aku bantai tgok cita Poland.
aku xtau pon tajuk cite ape tp aku tgok je.hahahaha
mmg random sangat pangai aku ari nih.
tp aku frust gile ending cite tuh. menyesal tengok!
tp aku rasa bahasa polish cam best je.
aku mmg suka belajar banyak bahasa tapi satu je bahasa yang aku rasa aku fedap gila bila belajar.
FRENCH!!!
hah kau smpai urop besar.wakakakakaka
eh stress boleh x? dia eja lain dia sebut lain.T____T
makanya French nih dia duk dlm senarai yang paling last skali yang aku akan belajar.tsk2.
aku suka yang senang2 je. contoh: tagalog & catalan.
walopon aku boleh ckap itali tp aku rasa tagalog bahasa yang paling senang nak belajar. catalan pon sama walopon kdg2 sebutan lain jgk sbb sebutan hurof dia lain kot. mcm kdg2 v dia pronounce b. tp senang la bagi aku daripada French tuh =.='

apesal daripada Bollywood tetiba masok sabjek foreign language nih hah??
aku rasa aku mmg kena stop kt sini la nnt ape lagi tah aku taip.
ke nih efek minum kopi ais tadi?
aku xsuka kopi walopon aku ade kedai kopi. tp tadi tiba2 aku suh parah atiqah buat kopi o ais kt aku.
lepastuh terus tingtong mcm nih.wakakakakakakakka.
baiklah aku pegi layan yugi dengan boy dulu.
aku xtau la yugi tingtong ke x sbb td aku bg dia kopi o ais jugak.
abesla anak aku oberdos nih kang.wkakakakakaka

baiklah anak2 yang dikasihi sekalian alam,pacik op dulu la.
elok sangatla aku berehat dulu seketika bersama kitkat
kalo aku layan mohabbatein lepasnih mesti aku kena ketok kepala dengan iskal.wkaakkaakkakaka
eh sudahla merapu. aku op dulu. baibai.

p/s : esok dh ari ahad makanya selamat membanting tulang di opis untuk diri sendiri =.='





saya-tingtong-tapi-masih-hot,
parizaserap. =D



No comments: