Tuesday, April 8, 2014

kembali menjadi student

pacik sangat hepi!!! sangat sangat hepi! hihiks
akhirnya impian aku nak sambung belajar tercapai.
Alhamdulillah.
lame gila aku pkir psal nih. tambah dengan rasa bebelah  bahagi nak bgtau dad.
but I have to!
dan aku betambah hepi dabel triple bila dad bagi full support kat aku.
ailebiu so much encik mohd harriz!! muahhh2.


dad kate sementara dia masih larat nak handle opis tuh, aku boleh la sambung stdy lg. tambah ilmu kat dada nih.
I wont disappoint u dad. NEVER!
thanks. million thanks to u :')


makanya setat bulan September nnt aku jadi student balik.hee
aku buat MBA kat UUM. full time student selama 3 sem.
semoga berjalan dengan lancar la sesi pembelajaran aku.
besemngat waja nih nak stdy balik.hihik.
tp kenapakah UUM?
sebab aku xnak dok obersi dah. wahahahahaha
boleh x jawab mcm tuh? XD
aku nak yg dekat2 je. stdy kt uum senang aku ulang alik kat umah tayah duk kat u.
dedi sudah tidak sanggup nak bepisah dgn Muhammad hakim.wuwuuuu
nnt bolehla kita belajar sama2 kan hakim kan kan? hee
walopon pacik dh nak masok 27 taon tp semangat nak belajar pacik xpenah padam ye anak2.
bak kate pepatah menuntut ilmu biar smpai ke negeri china.
tp aku menuntut ilmu smpai daerah sintok aje xpe ke?wakakakakakakka


untuk abg zul, ampon maap dipinta. sekali lagi abg zul tepaksa memikul tanggungjawab di opis.tsk2.
tp xlame. setaon setengah je. diharap abg zul tabah. hahahaha


hoyeh student life, wait for me bebeh! XD
semoga aku sakses buat mba nih. ameen.




saya adalah tiada kesabaran.hee




yang benar,
parizaserap.

2 comments:

AMD said...

tahniah bos!!!1best beno!!zealousssss kot

baje itam said...

tengs cik. aku pon teruja nak stdy balik nih.xsabo.hee.
ko tayah la jeles wess,nnt dh jd cekgu pon boleh smbung master jgak. :)