Monday, April 14, 2014

hmm..

tadi aku ade epoimen dengan pengurus kat unit perumahan.
tapi bukan sbb aku nak beli umah.wahahahahha
sebab ade urusan kerja ye anak2.
aku janji pukol 3 tp masa aku smpai tuh dia tgh duk diskas lg ngan sape tah. pastu akak yang kat kaunter petanyaan tuh suh aku duduk dulu.
aku duduk la smbil bace surat kabar.

lepastu ade sorang pompuan nih masok opis tuh dengan ayah dia.
dia pegi kat kaunter petanyaan tuh sbb nak tnye pasal rumah la tp aku xpaham sgt sbb dia sebut dia pegi intebiu sbb nak rumah? ke aku salah dengar? aku xpaham kenapa intebiu tuh.hahaha
disebabkan kaunter petanyaan tuh dekat je ngan tmpt aku menunggu tuh makanya aku dengar la meke becakap.
kalo aku xdengar tuh mmg aku pekak la.wakakakkakaka
tipu sgt hoii kalo xdengar.
tp aku buat xpeduli je.
lepastu akak kat kaunter tuh nak cek la name dia so akak tu mintak ic dia.
dia sebut la nombor ic dia tuh. dah la kuat suara.hahaha
dia sebut "87...." so aku otometik angkat kepala drp baca sotkabar tuh.
sebab beliau sama umur la kan dengan aku. taon 87.
lepas tu aku " hoo same umo dgn aku" tp dlm ati je la. pastu aku nak pokes kat paper balik tuh aku dengar akak tuh tnya dia, dia nak mintak umah tuh letak atas nama sapa.
dia kate name dia. akak tuh tnya lagi masa apply tu dia dh kawen x?
dia kate masa nak apply tuh dia dlm proses becerai dgn suami dia.
aku agak shock la dengar. tp aku buat2 baca paper.hee

masa tuh aku blank je xsmpt nak bepikir.haha
lepastu ade org panggil aku suh masok sbb pengurus tuh dh abis diskasyen.
lepas dh selesai segala pebincangan tuh, aku masok dlm kete aku terus tingat kat pompuan tadi.
umo sama aku.
im not even married yet tp dia dh becerai.huhuhu
muda lagi kot wess. baru 27.
tp nak buat mcm mane kan?
wAllahu a'lam bissowab.

smpai skang aku duk pikir pasal tadi.
kalo tgokkan cara aku nih mmg bzbodi sangat parizaserap nih.wakakakakaka
tp xtau la.
sbb dia sama umo dengan aku kot?
pastu bagi aku dia muda lg kot?
ke sbb sebelum ni aku xpenah denga kes cerai pasangan muda mcm ni kot?
ke sbb mmg aku bzbodi petala ke namploh pat? wakakakkakaka
aku xtau la wess.
aku harap pompuan tadi hepi dgn life dia.
harap dia sakses dan jugak dpt suami baru.hee

APESAL AKU BZBODI PASAL ORANG?
IT'S NOT LIKE HER LIFE WILL AFFECTS ME AT ALL.
COOL DOWN PARIZASERAP! =.='

tapi aku rasa ada sedikit kesian kat dia.huhuhu
opkos la dia pon xnak mcm tu kan?
semoga beliau berbahagia la hendaknya.ameen.

aku pon xtau ape motip aku tulis mende nih.
omaigod. wat am i doin with my life? T___T
baiklah aku pegi melawat bigbos dulu sambil menambah ilmu pengetahuan.
ade jugak pekdahnya daripada merapu xtentu hala.tsk2

sekian terima kasih.



bajeitam.
 

 

No comments: