Sunday, April 20, 2014

david beckham

tadi tengah aku pokes duk wat keje hekal tepon.
aku ingtkan ade ape tp dia kate boring mata dh senak asik renung pc.
gaya ckap mcm bekerja keras sangat kan kal?wkakakakaka
xmasal2 aku jadi mangsa jenayah dia.
tapi aku oke je sbb aku tade la bnyak keje sgt ptg nih.
pagi tadi dh betungkus lumus dengan jayanya *peace!*

tengah2 sembang dgn dia  and out of sudden dia tanya aku "who's the best father among celebrities?"
aku xsempat nak bepikir kenapa aku kena jawab pop kuiz dengan tiba2.
wakakakakakaka
bongek oke haikal.
i was like ???
tapi aku layankan je.

aku : for me it's always beckham
dia  : i tot u gonna say paul walker *gelak seperti syaitonnn!*
aku : wadehek daniel haikal? i dun even noe he has a daughter.wahahahahaha
dia  : kenapa bukan brad pitt?
aku  : suka ati abang la nak jawab sape.hahaha

lepastu dia terus cakap pasal menda lain. aku macam, "ape motip dia tnye aku soalan tade kaetan mcm tuh?"
tapi sebab aku mmg dah biasa dengan dia makanya aku sangat memahami perangai beliau.
lepastu lepas dia dah abes cakap terus aje "kal nak sambung keje plak la.bye"
 
aku : . . .  

tekapai2 ku kelemasann~~~
huakakakakakakakaka
lagu sudirman tetibe kenapa pacik? 
orang lain pon keje jugak kal tp xde la pangai teruk mcm nih.wahahahaha.
dah la tetiba aje tanye soalan tade kaitan langsung.
suci murni aje aku jawab soalan dia.
tapi apesal dia tanya "kenapa bukan brad pitt?"
aku xrasa brad pitt the best father pon.HAHAHA!
angelina jolie yes! the best mother tp brad pitt bukan pilihan pacik ye anak2.

dari dulu smpai skang aku mmg rasa david beckham the best father.
sebab dia rapat dengan anak2 dia kot?
lepastu selalu bawak anak2 pegi outing tgok game basketball sama2.
tiap kali abes game bolasepak tuh mesti anak dia ade atas padang sekali dengan dia.
even bawak pemeli tgok konsert jonas brother sama2.hahaha
aku admire gile cara beckham dengan anak2 dia.
banyak kot gambar2 dia keluar ngan anak2 dia tgok game basketball.
kalo  tengok daripada gambar2 tuh mmg nampak la rapat kan?
he even kiss his sons on lips.
opkos aku pon siom muhammad hakim tp ko nak mampos kalo aku siom bibir hakim? wakakakakakaka
mau aku kena trajang dengan semua orang.
kalo umo 5 6 taon oke kot tp kalo dajah 5? Zzz~
baiklah kita tayah bepikir pasal nih. nnt megren semua orang.
ade yang pikir bukan2 pasal aku nnt nih kang.huhu

makanya jawapan beta muktamad.
david beckham is the best father ever among celebrities.
saya kunci jawapan saya yang arif! *mintak tumbukan padu XD*
xmasal sangat aku ckap pasal beckham.
im not even his fan =.='
tp aku mmg admire dia bila dia dgn anak2 dia. sangat cool.
dia lebih dedi kul daripada aku.wakakakakkakaka

the best father ever.


apsal aku promot beliau?
nak kena mintak upah ke nih?wahahahhaha
daniel haikal, anak beckham yg nombor dua tuh name romeo tau.
jangan dia jadi mcm kal zaman dolu2 dah la. kasanoba tahap xhengat.huakakakakakakka.amponnn.

aku nak balik dah.
lega apabila bejaya melepasi ari ahad dengan jayanya.pheww~
pacik balik dulu ye anak2.
aku dah janji ngan muhammad hakim petang nih aku nak keluar ngan dia pegi beli barang sekolah dia.
makanya, papaiiii..

ilalliqo'




bajeitam.


No comments: