Sunday, April 27, 2014

anakku.

pagi tadi aku ade mesorat kat opis. lepastu dalam pukol sepuluh lebih2 sikek enset aku vibrate dlm poket seluar.
kol yang first aku xangkat sbb tgh mesorat kan. lepastu enset aku vibrate lagi kali kedua.
so aku andaikan urgent la kan sape2 yang kol aku waktu tuh.
makanya aku mintak diri kuar bilik mesorat kejap sbb nak jawab kol.
rupa2nya cekgu hakim tepon aku.
dia bagitau hakim jatuh tangga kat sekolah masa nak keluar rehat.
ade budak duk main kejar2 kat tangga pastu tertolak dia.
pastu cekgu tuh bagitau dia skang ade kat klinik dengan hakim sebab kaki anak aku terseliuh(?)


aku pon masok balik bilik mesorat terus tuju kat ayah aku.
aku bisik kat dia ape yang jadi sambil mintak permission nak keluar dulu.
dad angguk2 je. apak wa sporting tau.wahahaahaha
terus saje parizaserap betukar karekter menjadi pelumba formula 1 diatas jalan raya.muakakakakakaka
aku risau okeee!
xpenah2 anak aku seliuh. begolek2 atas tangga plak tuh. xboleh jalan wess. cekgu tuh yang dukung dia pegi klinik. maunya aku xrisau.
seb baek dedi xnanges smbil bawak kete td.hehe


sampai klinik aku xnampak pon Muhammad hakim.
aku tepon cekgu dia.rupanya meke dah ade dlm bilik kat dokter.
bukak2 pintu bilik aku tengok dokter tgh balut kaki dia.
dia xpasan lagi aku masa tuh dia duk diam je atas katil.
aku pegi dekat dia 'sayangg...'
dia tengok aku, pastu 'dediiiiiiiiiiiiiiiii'
terus banjir.hujan pon mencurah2 dengan lebatnya di dlm bilik dokter tesebut.wahahahahahaaha
kesian anak dedi.
terus aku pegi pelok dia.
siku dengan kening dia ada luka sikek.huhuhu
sedeh plak tengok dia mcm tuh.
dedi dah la hati tisu nak mampos.hahaha
mane boleh wess tgok anak sndri mcm tuh. smpai dah xleh jalan bagai.
dokter bagi mc kt dia 2 ari. aku rasa aku nak genapkan terus 3 ari la smpai rabu. kamis dh cuti sbb 1 may.wakakakakakakaka


dokter baik ati sangat smpai nak bagi pinjam kerusi roda.
terima kaseh tau dokter tp umah saya dh ada satu. tongkat pon ada.
semuanya kepunyaan dedi Muhammad hakim dizaman beliau kurang upaya dulu.hahahaa.
tapi aku xsuruh pon hakim guna. baik aku dukung je dia lagi cepat.
dedi kan superman. wakakakakakaka
perasan nak mampos.
anak aku nih kalo dia saket dia jadi manja tau.
asik merengek je nak nanges.hihik
comel aje pangai dia nih XD
aku Tanya dia tadi, " hakim jatuh tangga td cemane?"
dia kate jatuh tinggi jugak sbb ade orang tertolak dia.


aku : mesti begolek2 mcm cite industan kan? hehehe
dia : dedi nihh *merengek2 sambil sembam muka kat dada aku + nak nanges*
aku : alololo sayang2.


muakakakakakakakakaka.
aku suka usik dia time mcm nih sbb time nih je la dia manja merengek macam tuh. lepas dia dh sehat ko kate la dia begolek dari atas tangga batu cave pon dia dh xkesah.wahahahahahahaha
tp bongek sangat dedi. anak saket kot dia pegi smpai cite industan.
mintak maap Muhammad hakim dedi begurau je.hee
semoga cepat sembuh sakit kaki nnt kita boleh pegi jogging lagi.
semoga nih kali petama dan terakhir insiden nih belaku dekat Muhammad hakim.
dedi leb yu so much sayang.
cepat sehat ye.
dedi susah ati tengok hakim sakit mcm nih.huhuhu
tapi dedi suka tengok hakim merengek nak nanges sbb kena usik.hahahaha*syaitonnya dedi*


makanya esok aku amek cuti satu ari sbb nak jaga anak teruna beta yg tesayam nih.
tapi sari je la cuti xbleh bnyak2 sbb keja bnyak lg nak kena siapkan smpai akhir bulan nih.
lagipon nanti aku dh nak sambung stdy makanya sebelum raya semua kerja kena settle ye anak2.
lepasni dedi bnyak masa sikek la dengan Muhammad hakim.hee
ailoik!!


baiklah anak2 sekalian dedi dah kena op dah.
Muhammad hakim dah nak tido. tido mesti nak pelok2 dedi.hihiks
anak aku comel oke pangai dia.
xkira dedi busuk ke x ke mesti nak duk bawah ketiak dedi jugak.wakakakakaka.
soleh sangat Muhammad hakim nih.
tah bila kale la dia nak ubah pangai suka bau peluh aku nih. aku pon kompius.
gasakla nak. asalkan kita hepi kan hakim kan?
ai will alwes leb yu sayang.
semoga cepat sehat cepat sembuh.ameen.


sekian terima kasih.


ma'assalamah wa ilalliqo'




dedi-Muhammad-hakim,
parizaserap.

No comments: